Freestyle Rap

Rap Battles and Freestyle Raps

We've moved to a brand new forum! Active Staff, members, battles, votes and et.,. Stop missing out and come join BodyBagsEnt Rap Battles!

    THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Share

    THP850
    Fresh Meat

    Posts : 3
    Join date : 2009-07-22

    THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by THP850 on Sun Aug 16, 2009 7:01 pm

    who wants the fade?

    .THP all day.

    youngfire850
    Fresh Meat

    Posts : 4
    Join date : 2009-08-16

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by youngfire850 on Sun Aug 16, 2009 7:06 pm

    Yeah who wants that fadeeeee

    THP850
    Fresh Meat

    Posts : 3
    Join date : 2009-07-22

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by THP850 on Sun Aug 16, 2009 7:18 pm

    My flows are souped-up yalls are just stock
    they're so electric they will give you a shock
    Its D-Blaze mothafucka and im beating down your block
    i had your girl chocking like she was in a headlock
    thigh high productions in the 850
    fuck you haters dont wanna go
    yall only wish you could kill a flow
    im lookin like a chink with my eyes real low
    your flows make you poor mine make me rich
    yours like the fat kids last to get picked
    your rhymes fuckin blow like they're suckin dick
    and everyday i smoke haze by the fuckin brick
    i kill every beat, thats what im about
    ill beat any nigga in the fuckin south
    if your lookin for your girl you can find her in my house
    and theres a 100% chance my dicks in her mouth
    my flows are exclusive call em' one of a kind
    i can knock you out with just one punchline
    this aint me at my best, just tryin to pass time
    doin it for the scouts call this shit a combine
    Im killin this beat what eles would you expect
    Thigh High productions bitch you know we're the best
    when your girs hears me flow she becomes obssesed
    and you cant say were garbage cause i know your impressed
    flow about me and ill forever dissmiss you
    then let your girl suck the thing that i piss through
    im destroyin all you pussys just call me the swine flu
    you cant even beat if you had your whole crew.

    youngfire850
    Fresh Meat

    Posts : 4
    Join date : 2009-08-16

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by youngfire850 on Sun Aug 16, 2009 7:23 pm

    THP ALL DAY NIGGAAAAA

    Young Fire and THP, moneys what we seek
    We be smokin mad blunts till we speak
    And im hotter than two fat bitches wearin chinchilla
    But my wrists still colder than the breeze in novembaaaa
    You think youre the bomb, nigga ill disarm ya
    If raps a pond, im the lockness monstaaaa
    Imma sharpshooter, and money is my aim
    Bringing heat, like a motherfuckin flame
    Smokin on dank, get used to this craze
    You better listen up, to what i have to say
    Lungs filled to capactiy, with this sticky haze
    Smokin on this shit, only leaves you in a daze
    My shit so raw, thats why im on top
    My feet secure, no way ill ever fuckin drop
    Yeah dawg, that is the fuckin plan
    My city aint on my back, ill just lend it a hand
    Makin lots of guap, bout to be a millionaire
    Put your ass in a box like a brand new pair
    Mrs. Nina is my wife and Im having an affair
    Leave your body black and blue, shit ain't even fair
    Never disrespected women but I never learned to share
    Still the bitches climbing on me like a brand new set of stairs
    They tongues on my pole like a double dog dare
    Snap my fingers and theyre here like out of thin air
    My words survivin anything like the Egyptian pyramids
    You think your shits intelligent but only in the theory bitch!
    Your flow is the opposite of the team that hired D. Wade
    Miami Dade theyll find ya album in the Everglades
    But if we talkin bout Disney, yall goofy as hell dude
    Lookin like a dalmation I will Cruella DeVille you
    Dont get confused, between me and a plane
    I know we both fly, but im the king of this game
    Im the one and only, aint no imitation
    Young Fire yeeeeeah, what a beautiful creation

    Yall cant get on this level

    youngfire850
    Fresh Meat

    Posts : 4
    Join date : 2009-08-16

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by youngfire850 on Mon Aug 17, 2009 3:47 am

    Damnn no one wants to get the rap battle fadeeee

    THP850
    Fresh Meat

    Posts : 3
    Join date : 2009-07-22

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by THP850 on Mon Aug 17, 2009 2:11 pm

    we got some pussies in here young fire.

    Verse2
    Intermediate Member
    Intermediate Member

    Posts : 136
    Join date : 2009-05-28
    Age : 30
    Location : blackwood,NJ

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by Verse2 on Fri Aug 21, 2009 1:39 am

    lookz like yung buck and Game gave up and hit da forums/
    da world den cast em aside/
    dey fadeeee/
    not important/
    1 doin phone calls cry~n and shit/
    da other is 1 gett~n stranger/
    no ones buy~n his shit/
    so homie u got some new trackz/
    den let a nigga know/
    but otherwise i think u really need 2/

    (said n background)

    BREATHE/
    STRETCH/
    SHAKE IT/
    LET IT GO/

    Some dayz u sprayed down/
    some dayz u str8 Krillin~d/
    but both u damn clownz/
    jus seem 2 damn will~n/
    Everybody out there wanna see if dey hott/
    2 state factz/
    dey wack/
    Str8 fagz/
    dey not/
    and datz jus da way it seemz/
    both dey 3 posts came from Maybelene/
    i mean ya/
    should stop and pray might save ya team/
    but other wise/
    dem blue skyz gonna fade yadadamean/
    i turned my oven on/
    i seen some fresh meat/
    i threw my rubber on/
    y'all rhymes so butt cheekz/
    and now i'mma have 2 go and break up da flow/
    jus 2 make sure
    MAKE SURE
    dese newb niggaz know/
    whooo wantss a fadeee/
    yea/
    who wants a fade/
    y'all can both have a seat/
    let~me~go~get~my~razeeee/
    snip~snip/
    let me cut off dese braids/
    y'all both girly enough/
    don't need these cover~n ya face
    okay/
    now letz critque what dey said/
    y'all shit was more wack den Chingyz off da head/
    more ass den Pinkyz/
    and damn datz azz/
    prolly cuz it lacked structure/
    and it had no pizazz/

    ****Young Fire and THP, moneys what we seek****
    ****We be smokin mad blunts till we speak****
    shesshhh/
    he like:
    was dat really me/
    is dat why dat lil Smiley keeps laugh~n at me Razz
    i thought dat mini line was mastered~ly seamed/
    but i guess it back~fired on meee Sad

    ****I kill every beat, thats what im about****
    ****ill beat any nigga in the fuckin south****
    wowwww/
    i sense a queer n our midst/
    guess i shouldn't phrase my next line/
    homie get a grip/ lol!


    lil homies picture dis/
    i will always have #z/
    i should do u/
    like Jay~z did 2 da young gunnaz/

    afro <-------------------------- scratch scratch ("HUH??...COME BACK")


    ^ ME : Arrow PEACEEEE

    youngfire850
    Fresh Meat

    Posts : 4
    Join date : 2009-08-16

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by youngfire850 on Tue Aug 25, 2009 11:53 pm

    wtf? i didnt get what that was AT ALL

    Verse2
    Intermediate Member
    Intermediate Member

    Posts : 136
    Join date : 2009-05-28
    Age : 30
    Location : blackwood,NJ

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by Verse2 on Wed Aug 26, 2009 10:20 am

    wowwww...

    normally i wouldn't do dis....i would leave it at da woww...and keep it moving and consider y'all lost causes...lol

    but... well...not alot think like i do...and see~n as u don't kno where i'm come~n from...i'll explain jus a lil bit...jus da stuff i feel IS alil skeptical if u don't kno along da lines of my thoughts

    1st off...da top...is me compare~n u and lil home boy 2 game and young buck...as u could see

    yungfire= yung buck
    THP= Terrell he's Pussy(games middle name is terrell if u ain't kno) lol

    den da 850= is jus dat...ate 50...or think dey ate 50 anyway...lol...

    and all dat jazz at da top was posed 2 b refference~n da 2 rappers 2 give it up...like Mase...lol...thus da

    breathe
    stretch shit

    u got me so far...

    i think far as da 1st couple of lines...dey were self exclamatory...so i don't feel i should have 2 explain dem...or u shouldn't b rapp~n...u should b n school learn~n...da maybelene line was say~n all ur post were girly

    : okay ladies who wants da fade
    : yea...who wants da fadeeee
    lmao
    :My flows are souped-up yalls are just stock
    they're so electric they will give you a shock
    :i had your girl chocking like she was in a headlock
    thigh high productions in the 850
    fuck you haters dont wanna go

    ^thigh high productions...lol...like i said girly shit...da type i'd expect 2 b said n a maybelene meeting...

    yung flame~n- "Thigh high productions is doin a joint venture wit da Mayb...and we are gonna give em a fadeee"


    H.I.V.- "OMG girl friend...(giggles) give em da fadeeee"


    i'm sure y'all get it now...lol
    what cha'll said was gay...so i gave y'all gay names...

    there...and call~n y'all buck and game...all of em bitches...


    still follow~n...or u still look~n at ya self n da mirrior...see~n datz a buzz cut...not a fadeee...lol


    next time jus say it n ya verse nigga...dis a battle...not a convention...

    eghhh


    and i'll explain da last part 2



    lil homies picture dis/
    i will always have ya #z/
    i should do u/
    like Jay~z did 2 da young gunnaz/

    and da smileyz draw dat picture perfectly
    avatar
    Ppickles
    Intermediate Member
    Intermediate Member

    Posts : 136
    Join date : 2009-05-07
    Age : 25
    Location : NorthWest

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by Ppickles on Tue Oct 20, 2009 2:59 pm

    Damn verse just ate you up!

    vk all day
    Fresh Meat

    Posts : 5
    Join date : 2009-10-22

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by vk all day on Thu Oct 22, 2009 8:52 pm

    Anyone wanna battle right now? ill take anyone

    LilLoc
    Fresh Meat

    Posts : 23
    Join date : 2009-10-21
    Age : 24
    Location : Greater Toronto Area

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by LilLoc on Thu Oct 22, 2009 9:18 pm

    VK all day whatcha sayin vato killah fo rilla?
    Ya pockets maluturished got no scrilla
    So whats ya dill u come hur just startn shit
    get reall cause the lilest one will drop the illest one
    nothin like verse he chews em up leaves em in the hurse,
    i just drop shit that feels like ya jaw got hit
    Ima knock ya teeth out putem on chain so u how2 give ya mouth swag
    U nothin u a glad garabage back take a lotta shit u dont rip
    ya no ya dont blaze fuck young and THP that aint ever hit the haze
    VK wheres that from
    So sit back ima beat my drum im fuckin ur day just fo fun
    cause when the loc comes atcha strapped u betta run run
    im done spit ya shit i kno its gunna b weak cause u seem like a bitch

    LilLoc
    Fresh Meat

    Posts : 23
    Join date : 2009-10-21
    Age : 24
    Location : Greater Toronto Area

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by LilLoc on Sat Oct 24, 2009 2:27 pm

    Young a THP just runnin they mouth
    i wonder how much fun itd be to have my gun in they mouth
    Pull tha trigga then they insides come out
    Itd be like ya got no brain cause insane check that hole yo
    ya dome hallow the lil loc just smokedcha
    im not what ya all about ya no
    fake ass faggets talkin bout hair cuts
    im the rottiwiller ur inbred mutts
    il fuck ya up with the louisville cause ya dun pissed me off
    IM READY TO KILL
    see im nutty cant fuck with me aint no tellin what the fuckima do
    got 22 clips unload em all on u shoot,
    u aint worth the cost of a bullet il use my boots
    blood spots on my timbalands like i got a lepord print
    so heres a hit quit befo ya dead cause
    u cant spit do the game a favour get outta this shit cause its for the real gz not these fake bitchez who talk about hittin switchez while ur ridin a 10 speed i got the whatcha want u got what i need im talkin bout that green moneys my crack IM A FIEND
    avatar
    Fish187
    Rookie

    Posts : 71
    Join date : 2009-10-21
    Location : Incognito- Knight Of The Old Code

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by Fish187 on Sat Oct 24, 2009 8:23 pm

    Suspect Wop ! Wop!
    You just got hit
    No shiiiit?
    Really!
    Made your ass look silly
    All you talkin bout
    Is tryin ta make that mili
    Money- greed- and speed
    Ya feel me?
    Na
    Ya hesitate
    thats great
    Put your fate- in my hands
    Follow me- your ass need to come up out the stands
    Like Ron Artest
    Lets play chess- Lets rumble
    Ima knock your ass out- you'll fumble
    And like a gymnist- you'll tumble
    Its simple- I make a ripple
    avatar
    geezy
    Member
    Member

    Posts : 95
    Join date : 2009-11-01

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by geezy on Wed Nov 11, 2009 6:36 pm

    Gangster ~

    If this is rap game.
    Then thats a shame.
    Cause were i see it some of ya are lamez.
    While im going to the Hall of Fame.
    Ulll be dreamin away.
    As day go bye ill hate yr name.
    yr shitttyness is the thing to blame.
    I mean this a lyrical game.
    ill fuck ya up one bye 1
    and ill do it with outta gun.
    nd if ya get me i wont RUN.
    i love the pain its like gettin hit with a bita thunda nd rain.
    PLAIN. cuz after u fucking kno im slayiiin.
    nd bitch outtt dre i aint playen.

    Death Star
    Loyal Member
    Loyal Member

    Posts : 291
    Join date : 2009-10-20
    Age : 38
    Location : Bahamas

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by Death Star on Thu Mar 11, 2010 9:13 am

    I hate when fish is involved he is so corny why dont you ask for forgiveness man ?
    opps! I forgot I'm death no mercy lol

    Sponsored content

    Re: THP850 & youngfire850. ready to murder anyone

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Jan 22, 2018 11:46 am