Freestyle Rap

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Freestyle Rap

Rap Battles and Freestyle Raps

We've moved to a brand new forum! Active Staff, members, battles, votes and et.,. Stop missing out and come join BodyBagsEnt Rap Battles!

    frisko takes you down i now i own tha fough fough man ho tryes 2 take me down

    avatar
    frisko
    Fresh Meat


    Posts : 3
    Join date : 2008-04-12

    frisko takes you down i now i own tha fough fough man ho tryes 2 take me down Empty frisko takes you down i now i own tha fough fough man ho tryes 2 take me down

    Post by frisko Sat Apr 12, 2008 2:48 pm

    eya..eya.. alltid jeg står,jeg skal gå nå, prøve å forstå mine krim rim som flyter som enn flom som flommer over alle elvers bredder.. ja ja legg deg ned tell til 3 he he.. se se føll med når du får farlig shotts from tha killing voice ahhaaha bare fortsatt opptatt med å fårstå. hva som kommer nå. du vet ikke jeg vet det he he spent vent se jeg sender mine klokke rene rim som chimer som en klokke som ikke kan stoppe elle ja ja du vet rett å slett hva du har begitt deg innpå for en kar JA JA FRisko ja det er meg jeg sender ut vokale verbale som jeg har funnet ut av selv vell gjør en ting bare dra deg langt vekk ikke prøv å vær frekk i den uintilgente tåpelige bedritene møkka kjeften kan du spare meg for det går faen ikke ann gå å tøm meg for ord jeg kan ro båten i vANN ta en dram i denne inspirsjons kilde jeg finner en sluke å en pilk hiv uti pilk pilk kom igjen en stor ja hva var det jeg sa ha komm igjen slå den nå kanskje du kan flå den slike ord som du bruker. fenger ikke trenger mer penger å treninger din amatør.du går her viser deg fram ingen ting fenger. lenger beaten hvor er den gjemt seg bak det du kaller verbale atackk ikke hakk ned på meg da for du kan vell egentlig ikke utale deg NEI...

      Current date/time is Fri Apr 26, 2024 9:18 pm