Freestyle Rap

Rap Battles and Freestyle Raps

We've moved to a brand new forum! Active Staff, members, battles, votes and et.,. Stop missing out and come join BodyBagsEnt Rap Battles!

    man... wtf??

    Share

    CognitiveSkill
    Rookie

    Posts : 40
    Join date : 2008-03-24

    man... wtf??

    Post by CognitiveSkill on Sun Apr 06, 2008 6:57 pm

    happened to the site and why are my admin priv taken away? said I was banned for a long ass time

    $Pandemik$-$Epidemikk$
    Moderator
    Moderator

    Posts : 52
    Join date : 2008-03-24

    Re: man... wtf??

    Post by $Pandemik$-$Epidemikk$ on Mon Apr 07, 2008 5:52 pm

    no one likes a e-thug mod...

    CognitiveSkill
    Rookie

    Posts : 40
    Join date : 2008-03-24

    Re: man... wtf??

    Post by CognitiveSkill on Mon Apr 07, 2008 8:23 pm

    How am I e-thugging when I make fun of you bitches for it, when I sit here tell you plain out I'm modding this shit and keeping it in order and you mother fuckers.. forget it pan your little bitch ass isn't worth it.. I'd destroy you ANY battle any topic and you're talking shit like you're some vet who knows best.. lol.. fuck off newb

    mod that faggot

    honest to god give me 2 legit examples of me e-thugging.. seriously.. go ahead

    pan did you duck your battle with madeye yet?

    I'd say banning me was a DAMN stupid choice.. bone was banned too.. and now look, this place isn't active at ALL so wtf are you modding pan? a section no one even does shit or ever did.. and you're acting tough bc you're a mod.. rofl
    avatar
    E-Klypse
    Lyrikal Assassin
    Lyrikal Assassin

    Posts : 55
    Join date : 2008-03-09
    Age : 31
    Location : British Columbia, Canada

    Re: man... wtf??

    Post by E-Klypse on Tue Apr 08, 2008 5:01 pm

    lmao...i never banned bone..i thought you did...n e wayz hes unbanned n hes at the new site G


    _________________


    Freestyle Rap Record
    Wins: 1 Losses: 0 KOs: 1
    Battle Score: 20


    Overall Text Battle Record:
    Wins: 24 Losses: 18 KOs: 20
    Battle Score: 350

    CognitiveSkill
    Rookie

    Posts : 40
    Join date : 2008-03-24

    Re: man... wtf??

    Post by CognitiveSkill on Wed Apr 09, 2008 1:53 am

    i want my status back

    $Pandemik$-$Epidemikk$
    Moderator
    Moderator

    Posts : 52
    Join date : 2008-03-24

    Re: man... wtf??

    Post by $Pandemik$-$Epidemikk$ on Thu Apr 10, 2008 8:15 am

    if you want acting tough re-read your whole post... record it, send it to lil wayne and he'll make a song about it.. than afroman/weird al will make a parody of it...

    I honestly don't know why you are banned or why you just dont go to the new site..

    and i don't think im the best i know it hahaha

    seriously tho: rhymezone.2ksite.com

    we went there thats why this forum is dead... and yes i did duck the battle but i never wanted to battle in the first place. and also- no one cares.
    avatar
    E-Klypse
    Lyrikal Assassin
    Lyrikal Assassin

    Posts : 55
    Join date : 2008-03-09
    Age : 31
    Location : British Columbia, Canada

    Re: man... wtf??

    Post by E-Klypse on Thu Apr 10, 2008 10:42 am

    $Pandemik$-$Epidemikk$ wrote:if you want acting tough re-read your whole post... record it, send it to lil wayne and he'll make a song about it.. than afroman/weird al will make a parody of it...

    I honestly don't know why you are banned or why you just dont go to the new site..

    and i don't think im the best i know it hahaha

    seriously tho: rhymezone.2ksite.com

    we went there thats why this forum is dead... and yes i did duck the battle but i never wanted to battle in the first place. and also- no one cares.

    lmao..


    _________________


    Freestyle Rap Record
    Wins: 1 Losses: 0 KOs: 1
    Battle Score: 20


    Overall Text Battle Record:
    Wins: 24 Losses: 18 KOs: 20
    Battle Score: 350

    CognitiveSkill
    Rookie

    Posts : 40
    Join date : 2008-03-24

    Re: man... wtf??

    Post by CognitiveSkill on Thu Apr 10, 2008 9:05 pm

    eh fuck it, you're all fake lil bitches with no skill neways
    avatar
    E-Klypse
    Lyrikal Assassin
    Lyrikal Assassin

    Posts : 55
    Join date : 2008-03-09
    Age : 31
    Location : British Columbia, Canada

    Re: man... wtf??

    Post by E-Klypse on Thu Apr 10, 2008 10:41 pm

    shut up


    _________________


    Freestyle Rap Record
    Wins: 1 Losses: 0 KOs: 1
    Battle Score: 20


    Overall Text Battle Record:
    Wins: 24 Losses: 18 KOs: 20
    Battle Score: 350

    $Pandemik$-$Epidemikk$
    Moderator
    Moderator

    Posts : 52
    Join date : 2008-03-24

    Re: man... wtf??

    Post by $Pandemik$-$Epidemikk$ on Fri Apr 11, 2008 9:54 am

    why so serious?


    who else wanna see that movie

    freshmcfromtheD
    Fresh Meat

    Posts : 8
    Join date : 2008-10-18
    Location : dTOWN MI

    Re: man... wtf??

    Post by freshmcfromtheD on Sat Oct 18, 2008 11:07 pm

    ILL tAKE ON aNYONE LETS GET IT POPIN
    avatar
    Mak $AY
    Loyal Member
    Loyal Member

    Posts : 201
    Join date : 2009-02-14
    Location : frisco, we talk greazy call it crisco

    Re: man... wtf??

    Post by Mak $AY on Sat Feb 14, 2009 2:17 am

    im new 2 this shit and this my 1st freestyle
    gone like the win'
    escapin
    a life of sin and chagrin
    where have i been?
    amongst the stars
    in a whole other galaxy
    chillin w the almighty
    aint that blasphemy?
    bitch fuk ur religion
    i dun believe in that shit
    for the weak of mind
    the crippled and the blind
    gives them hope
    to fukin follow an old ass cracka
    that calls himself the pope
    no joke
    if i were british,
    i'd call him a fukin bloke
    fuk goin 2 mass, i'd rather toke
    hit it till i choke
    non-stop till my voice croak
    cotton mouth cud use a soak
    gettin high like them humboldt folk
    minds clouded in smoke
    but so is the room
    step out u cud smell my doja perfume
    the flower in my mind has jus bloomd
    am i gone right now? pretty safe 2 assume
    i'll go non-stop, energizer bunny
    im in ur house for 2 things
    ur money and honey
    so if u c me , u better run from me
    which is pointless, y? u shall c
    ima lion ur a gazelle
    the act imabout 2 perform
    sure trip to hell
    ima shake u by the neck
    till ur bones jingle like a bell
    rape ya bitch and staple her mouth
    so she cant yell
    do her like i do a turtle
    remove it from its shell
    scalpel her flesh off
    i get off of the smell
    such a sweet scent
    like that of caramel
    im a crazy as nigga
    cant u tell?
    squeeze u like a trigga
    head burst like a gusha
    make ya bitch say yeah
    and no i aint usha
    sight of me make ya bitch blusha
    been flowin 4 so long im gettin old
    time 2 b out
    curtains fold

    BiG JDaWg
    Fresh Meat

    Posts : 7
    Join date : 2009-02-24
    Location : Dirty THird Coast

    Re: man... wtf??

    Post by BiG JDaWg on Mon Mar 02, 2009 12:18 pm

    man,
    come read my flows
    comment on my post
    i stay true wit the lokes
    while you crummy like toast
    wreck the mic wit 3 bars
    i done left that bitch broke
    ****************************BIIIAAAATcH

    BiG JDaWg
    Fresh Meat

    Posts : 7
    Join date : 2009-02-24
    Location : Dirty THird Coast

    Re: man... wtf??

    Post by BiG JDaWg on Mon Mar 02, 2009 12:25 pm

    for real mane this site is fucken dead.we need to get this bitch jumpin mane.you cats need to come real wit the flow,pimp pens ,freestyle or somethin ,,shit,,i grab my laptop every time i feel like flowin man no flow is wasted.its either on tape,paper,or on the comp.but thats just me tho',,,,,,,,,,,,,any one nkow a site that is jumpin gone and tell me cuz i need feed back on my thoughts.seriously

    Sponsored content

    Re: man... wtf??

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Fri Oct 20, 2017 1:00 am